Tuesday 27 March 2012

tengok apa aku dah buat !!

Assalamualaikum .... dan selamat tengah hari ..hari ini aku telah memasak atau lebih senang sebut membuat lah kan. 3 resipi masakan yang ringkas di bawah ini.. hee selamat menjamu selera dan selamat melihat :) *hee*


Ini nasi goreng kicap ala superwomen ! :) nama resipi aku perhh terbaik!!hee


Ini pula ialah udang sambal ala-ala korea campur dengan sedikit sotong ..*nampak kan sotong tuh* 
sebab sotong tinggal sikit je so aku campur jelah kalau buang membazir ..hee
ada sikit kelainan kan tapi rasa agak memuaskan *puji diri sendiri* :)


And last masakan ialah sandwish tuna terbaek punyer !! hee
ala beli tuna yang dalam tin tuh je..haha sedap kowt ..
so itulah masakan saya pada hari yang mulia ini..
sekian bye and assalamualaikum .. :)



No comments:

Post a Comment