Tuesday 6 March 2012

5 month ! !

Assalamualaikum .
Hari ni bersaksikan tarikh dan hari yang sama iaitu
6 Mac 2012   dah masuk 5 bulan dah pun hubungan kita kan dear :)
nak cakap baru lagi ke? janji bagi aku tarikh ni penting .
kalau nak lama 5 tahun lah kan awak..heee
apa-apa pun semoga kita sentiasa gembira dan bahagia menjalani hari-hari kita .
saya doakan moga awak sentiasa sihat walau dimana pun awak berada dan kerja tuh elok-elok
walaupun kita berjauhan.saya percaya kan awak.
saya tahu saya ada buat salah dengan awak kan sayang?
maaflah  jika ada tingkah laku saya yang kurang menyenangkan awak.
kadang-kadang saya ni silap..awak tegur lah saya sekirannya saya salah .
semoga kita sentiasa bersama tidak kira dalam keadaan senang mahupun susah.
saya tahu kadang2 saya ni degil kan awak?saya ni kuat bebel 
harap awak tahan sikit yer sayang :)
terima kasih sebab awak ingat tarikh ni sayang  . :)
saya rindu awak sangat ,kalau boleh tiap-tiap hari saya nak tengok muka awak  
sampai saya puas (tapi takkan pernah puas) :)
rindu nak dengar awak cakap face 2 face, rindu awak gelak, rindu senyum awak 
rindu gurauan awak, rindu nak main osom dengan awak ..hee
saya rindu semua pasal awak :( hee
kan senang kalau duduk dengan awak confom hari2 jumpa,
tapi kena kawin dulu lah..hee berangan pulak saya ni :) jangan gelak !
semoga akan ada bulan-bulan yang akan datang ..
saya tahu ALLAH SWT yang menentukan nya kita sebagai manusia 
hanya mampu merancang . amin
I Love you !
I Miss you !

                               #sabariah+khairol adhzuar#
                                                                                           
                                                                                              Yang Benar,
                                                                                     (Ieya a.k.a Sabariah)










No comments:

Post a Comment