Saturday 10 March 2012

MISSING HIM LIKE CRAZY !!

Salam sejahtera ............
Aku rindu dia lah.....rindu sangat-sangat.....
asyik teringat je kat DIA  ...
bangun pagi2 je nampak muka DIA ,tapi dalam ingatan dan mimpi je lah..heee
tapi dah  dua hari pagi2 dengar suara DIA ...suka ? of cause im happy...
tapi sometimes tuh aku balik2 tengok my phone...bunyi ke tidak ?
ada message masuk ke tidak...dah lah aku ni suka wat mood silent ...hee :)
tapi adatlah tuh kan tengah rindu...
kenapa perasaan itu terlalu kuat ??kenapa??
sebab everything's  around me make me keep remind you dear....
whatever i do...
kadang2 tengah baring tuh ...aku syok pusing sana pusing sini..tiba2 duduk diam
sebab DIA selalu cakap "cuba duduk diam-diam" ...:)
bila tangan aku suke usik macam2 benda pun sama tiba2 tak usik dah..
sebab DIA ...dia cakap " usik-usik'....hee biasalah tgn aku nih x reti nak duduk diam..hee
Aku dah gila !! gila kan dia lah..sapa lagi..hee
i miss u damn!!like a crazy !! yeahh :( 
so better you miss me too!! im warning you...hee >.<

so thats the end of my story :)
                ~~S&K~~



No comments:

Post a Comment