Saturday 24 March 2012

beautiful love ....

Hai!!meets again . Assalamualaikum and selamat pagi semua,semoga hari ini hari indah buat anda semua .
first of fall aku harap semua sihat-sihat tak kira siapa pun KAMU?ANDA?AWAK?MEREKA?
janji dalam keadaan sihat walafiat hendaknya...dah breakfast??Apa belum?!!kepada sesiapa yang belum lagi tuh 
gilah bersarapan dahulu kerana anda akan mengharungi hari ini !hari AHAD ..ok2 dah dulu intro *merepek*
now let's start the story wokeyh..



 Semalam hari yang tak pernah aku jangkakan ? tahu kenapa?coz keluar dengan DIA ..lagi-lagi DIA jemput 
 and hantar aku semalam .. aku pun tak dapat nak jangka yang DIA akan jemput beb!! WAHHHHHH  UNTUNGLAH KAN...!! hee untung-untung ..time tengah tunggu DIA,jantung aku dah macam ni Duup Dap Duup Dap Duuup Duuup Duup Daap !! hee tah nervous kot.. sebab macam tak percaya DIA nak datang ..
Sementara tunggu DIA sampai,busan je aku rasa taw,men game lah ..dah lah haus giler-giler !! nak pergi beli air nak kena menyeberang jalan pulak tuh,tuh yang aku lemah tuh..hihi *maklumlah takut nak melintas kan*
Jadi apa boleh buat tahan je lah rasa haus tuh..




Tak lama tuh di sampai..hee ..lepas tuh gi terus...
dah sampai sana minum ahhh lega nyeee...
Lepak-lepak jap pastu balik... simple kan? hee biasee ...
kesian DIA nak makan kt KFC full dengan manusia-manusia yang dari mana tah..hee
tapi lepak jugak kat KFC because hujan lebat lah sangat.. ok habis dah pasal date semalam..
Uh!!hari tuh kita orang ss malam tuh , Biasa lah walaupun 1 hour kadang-kadang tak cukup,tak puas nak cakap,macam-macam cerita keluar.. Tapi malam tuh hari apa tah aku dah lupa mungkin hari khamis kowt..
tengah borak-borak dengan DIA  tuh tiba-tiba DIA cakap something yang buat aku terdiam sekejap and memberi respond yang lambat..*HEE* DIA cakap "saya sayang awak sangat-sangat,i love you baby,hari-hari my dalam kepala dy"  .........
Aku dengar je pastu diam jap dengar je apa yang DIA nak cakap malam tuh.. mula-mula yang aku terdiam sebab ayat dia yang pertama tuh . yang ni "saya sayang awak sangat-sangat"  kenapa??
memang dia dah pernah cakap tapi dekat message sahaja,bila DIA cakap dalam telefon .. Haaaaaiiiii rasa macam nak hug Dia je time tuh .. *sebak* ..saya pun sayang awak sangat-sangat juga sayang !
baca ayat dibawah nih yee sayang ...untuk awak..



Dear khairol adhzuar.... saya happy awak muncul dalam hari-hari saya,dalam hidup saya...
saya gembira sangat lah sangat!awak buat saya ceria,sedih,marah,merajuk,menangis ..saya suka semua perasaan tuh.saya suka perasaan bila saya marah dekat awak,bila saya cemburu tuh tandanya saya sayang awak ..awak buat saya selalu fikirkan awak..macam-macam emosi boleh jadi. awak macam sesuatu benda ajaib yang tak pernah saya dapat.
benda ajaib yang saya sangat takut bila ia hilang dari saya .kalau ajaib tuh hilang dari saya ..sedih lah saya.
awak sangat bermakna bagi saya sekarang dan selamanya .. aminn..
saya hanya nak awak tahu satu benda iaitu saya akan selalu cinta dan rindukan awak setiap hari ..
terima kasih sebab berada di sisi saya dan for being mine always and forever saya harap ..
love you awak ...
  






No comments:

Post a Comment