Wednesday 14 March 2012

I just want YOU!!

Assalamualaikum ..... 
    SERING KALI KU TERFIKIRKAN MU DI KAMAR PADA MALAM SYAHDU
      TERTANYA APAKAH SALAHKU HINGGA JADI BEGINI
        NAMAMU BERBISIK DI TELINGA
          WAJAHMU BERMAIN DIMATA 
            TERIMBAS KEMBALI SEJARAH KITA 
              AIR BERLINANG DARI MATA
                SUNGGUH BUKAN NIATKU TUK MENYAKITIMU
                  PERCAYALAH KASIH
                  TAK RELA AKU BERPISAH DENGANMU !!


Lirik lagu diatas amat mendalam dan bermakna kan.
Adakah salah aku menyanyangi kau?
Aku tahu kadang2 aku ni tak betul .. *gila sikit * huhu
Tapi yang penting aku sayang kau sangat lah sangat dan seadanya  DY ..
Memang kadang2 macam-macam benda jadi kan   SAYANG .
Benda yang kecik pun boleh jadi isu kan   AWAK.
Tapi itu wajib lah terjadi dalam setiap perhubungan 
Bak kata awak  DY kalau takde masalah walaupun sekecik mana pun
Tak merasalah kan. 
Saya taknak  ORANG LAIN saya nak   AWAK sorang je..
Cukup lah hanya  DY yang saya sayang. saya pun biasa2 je
Saya akan sayang awak walau apa pun yang jadi  SAYANG .
Walaupun awak bukan yang pertama tapi saya nak awak jadi yang  terakhir !
I REALLY REALLY REALLY REALLY  LOVE YOU KHAIROL ADHZUAR ! :)
CAN YOU BE MINE FOREVER ...:)
                    SK                     

            


No comments:

Post a Comment