Tuesday 27 March 2012

:) .

 Aku tak akan berhenti
 Menemani dan menyanyangimu
Hingga matahari tak terbit lagi
Bahkan bila aku mati 
Ku kan berdoa pada ilahi 
Tuk satukan kami disyurga nanti 


Tahukah kamu apa yang ku pinta 
Di setiap doa sepanjang hariku
Tuhan tolong aku tolong jaga dia 
Tuhan aku sayang dia .........




-Macam tuh lah perasaan aku terhadap dia walau apa pun yang jadi.
aku selalu doakan dia selalu sihat,dilindungi walau dimana pun dia berada.
jauhi dia daripada sebarang kejadian buruk,
murahkan rezekinya. dan agar dia selalu mengingati aku .. 
aku sayang dia macam aku sayang diri sendiri.
sayang aku pada dia sama banyak macam sayang aku kepada 
allah,ayah mak adik  keluarga sahabat ...
aku risau kalau dia ada apa-apa 
sakit,deman,batuk ..semua tuh buat aku risau..
aku taknak apa-apa jadi pada dia ..
Allah jagalah dia dimana pun dia berada hanya itu yang aku mohon ....






                       
                       

No comments:

Post a Comment