Thursday 29 March 2012

semalam tak dapat tidur??

Assalamualaikum ....
semalam aku tak dapat nak melelapkan mata sampai pukul 3 kowt.
lepas aku chat dengan dia ,aku tutup lappy ,ingat dapat tidur sebab dah mengantuk..
tapi aku tak boleh,macam-macam dalam kepala otak aku dah ,macam nak pecah pun ada..
jadi daripada aku termenung aku gi lah basuh muka pastu ambik gambar ..saja dapat hilangkan masalah 
walaupun hanya sekejap..nak bace buku memang sah-sah tak masuk punya..*tuh lah kerja budak busan*
nak call dia no kredit,dia nak call aku pun sama..tak pe syg sama-sama kering kontang kan ..:)
penat menangis semalam atas hal-hal yang tertentu...alhamdullilah keadaan atok semakin elok..tengoklahh bukti budak yang tak dapat tidur and kebosanan ! 

Tah apa-apa dah aku nih...! memang sewel ! :)

Ni pulak aku buat iklan minyak wangi kejap..hihi
bila tah nak masuk tv..tunggu lah ae tahun 2022 ke?haha
sayang nak pakai perfume nih .. :(


No comments:

Post a Comment