Friday 16 March 2012

bosan day ever !!!

Assalamualaikum ......................!!!!
jawap jangan tak jawap !! dosa kalau tak jawap...*hihi*
Aku busan lah hari ini !pada saat ini ! bertarikh 16 mac 2012 hari jumaat !!
aku tak tahu lah nak buat apa dah..
fb dah ! twitter pun sudah !
but im still bored !! maybe i should go for a walk kan ?
hee cehh2 berspeaking kejap yer saya nih.....
nak mesej DY kredit pulak tak mengcukupi..
lagi pun dia pun no kdt..
ahhh tension aku macam nih..........!!!
sekarang kan aku lebih kerap on call dengan dia ...
kalau boleh tiap2 malam..tapi kami nih bukan lah kaya nak beli topup memanjang kn ?
and lain lah kalau bapak aku ada kedai topup senang hati !
tapi confrom kena bayar gak kalau tak bankcrup ahh !! *werk*
betul cakap orang cinta kadang-kadang suka dan kadang-kadang duka .
*eh tiba2 pulak kan * 
korang pun pernah rasa camtuh kan??
mustahil tak pernah ?? *wink2*
dan hargailah orang yang berada di sisi kita !
tak kira lah siapa .
mak ! ayah ! kawan-kawan! kekasih mahupun saudara ! 
sesungguhnya amat susah untuk melepaskan orang kita sayang kan !
jadi aku akan menyanyangi dan menghargai mereka semua terutamanya  AWAK !!
Aminnn ~~~
*dah habis dah cerita aku hari ini so,teruskan hari anda dengan penuh kecerian *
peace !!


No comments:

Post a Comment