Tuesday 10 July 2012

sad VS happy .

Assalamualaikum ...
Sekarang dah malam dah pukul berapa tah.
Tapi yang pasti aku tak ngantuk lagi.

Aku happy dan adakalanya aku juga sedih.
Dugaan makin lama,makin banyak,macam-macam.
Kuatkan hati dan lalu je,macam lalu taman ke,lalu dengan senyuman.
Itu kata orang,tapi bukan aku yang kata.
Bila agak lama dengannya.boleh tak korang jangan cakap
"Tahan jugak ae,lama tuh" !! elok aku suka terus mood berubah !
Ayat kau nak doakan supaya tak lama ke ha!benggong je!
Memang buat aku sedih lah,nak tegur jangan harap aku nak menyahut .

Kenapalah tak ada ubat yang boleh hilangkan ingatan manusia.
Senang kalau ada.tak ada lah aku nangis bila aku ingat semua tu.
Aku cuba untuk tahan,tapi macam automatik ingat benda tu semua 
Jatuh lah ia.Macam dah terset dalam minda aku,
Aku nak buang jauh-jauh! aku taknak ingat benda tu lagi .
Tapi setiap kali aku nak lupa seakan-akan keadaan sekeliling kembali 
Mengingatkan aku. 

Aku tak boleh dengar nama tu. hari tu budak ni tersebut nama sama.
Dalam kepala dah main-main dah,aku tolak tapi susah. kenapa?
Sebab dia yang menyebabkan mata aku bengkak dulu! sakit!
Menyebabkan aku menangis tiap-tiap malam. ohh hidup ini sungguh kejam! *ayat copy*
Aku benci kau !tapi aku bukan seorang pembenci tegar so bangga lah aku ni baik!haha

Aku tak tahan bila tengok ayat-ayat dia.
Buat hati aku kecik je.sempit je.
Tapi tak pe kadang-kadang ada betul cakap dia.
Salah sendiri susah nak nampak .
Kadang-kadang aku surokkan suara aku.

Hanya ku cinta kau seorang. ayat klise betul .
Suka hatilah nak cakap apa.janji betul .
kalau aku cakap aku ada kau je,aku betul-betul 
Maksudkan nya ,bukan main-main.*don't play-play*:) 
Bencinya aku kak oi jgnlah nak like bnyk!tension lah!
Opps sorry terbawak2 facebook ni lah haishh nak je sekeh.

Biarpun kau dah tak jadi penghalang!dah berambus!tapi 
Aku tetap ingat nama kau dengan clear sekali! 
Aku terasa dulu bila dengar sebut nama kau!
Damn hancur hatiku..haha 
Jadi perempuan jangan dengki boleh Jangan penting diri sendiri!
Fed-up aku ! 
cukup lah sampai disini..aku undur diri dulu ..
malam ni aku teremosi sikit!hope tak kisah aku memang macam ni !
sometimes!good night :)


 






No comments:

Post a Comment