Tuesday 10 July 2012

Ramadhan tiba..

Assalamualaikum ...

Yeay-yeay tak lama lagi dah masuk bulan ramadhan .bulan puasa.
Excited lah pulak.ramadhan juga yang mempertemukan aku dengan dia . 
Sweet tak.cakap jelah sweet kan. haha
Nasib baik aku dah habis ganti puasa yang tahun lepas punya .amin
Tahun ni semoga berjalan dengan lancar.
kadang-kadang terasa macam nak lari je dari hiruk-piruk warga facebook
Twitter atau yang sama waktu dengannya !tapi macam mana ?
Dengan deactived or tutup account kita ?
tapi kalau macam tuh macam nak lari dari sesuatu je.haha
eh maafkan saya saya sudah lari dari tajuk,
Bulan puasa .paling best first puasa.bangun sahur 
Time buka muka senyum seribu makna .
semoga tahun ini puasa aku jalan macam biasa.
Dan aku berdoa semoga tahun depan aku akan merasa nikmat bulan puasa lagi
Panjangkan umur aku ya allah...Amin..
Nampaknya itu sahaja. selamat tinggal dan
SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN TAK LAMA LAGI!!
:)

No comments:

Post a Comment