Wednesday 4 July 2012

Dua Hari Lagi ....

Assalamualaikum...
Dah lama aku tak update blog ni,kadang-kadang dia je yang tolong aku update kan . :)

2 Hari lagi genap dah 9 bulan aku dengan dia..
Aku tak sangka aku dengan dia dah nak masuk 9 bulan dah .
Sedar tak sedar je aku rasakan.
Setiap bulan memang ada bezanya.tak apa kita belajar daripada pengalaman kan .
Bulan ni aku dengan dia ok je,aku suka macam ni.harap ia akan berkekalan macam ni .
Dan aku harap lepas ada lah sampai bulan bulan bulan bulan and maybe tahun agaknya..hee
Amin...i pray for that ;)

Setiap bulan yang memang aku tunggu-tunggu dan ingat.
Segala kenangan manis ke masam ke .huhu
tapi lebih ingat yang manis je lah.hee
Dia dah kerja sekarang . kerja elok-elok ye syg .
jangan nakal-nakal... !
ok lah aku rasa cukup sampai sini je aku tulis.
Happy Anniversary yang ke 9 bulan Khairol adhzuar .
And i will love you forever .....
Assalamualaikum.......

No comments:

Post a Comment