Sunday 22 July 2012

Cabaran Berpuasa

Assalamualaikum .
Dah lama dah tak update blog kan tak apa ni aku nak update la ni.
Sedar tak sedar dah dua hari dah kita sambut ramadhan kan
Maknanya dah dua hari jugaklah semua umat islam menjalani ibadah puasa.

Tahun ini aku harap bulan ramadhan berjalan dengan jayanya.ceh ayat aku.*haaha*
Nak cakap harap tahun ini puasa penuh memang tak lah kan,maklumlah kaum hawa
Kan "Allah Beri Cuti" . sebab tu perempuan istimewa ,betul tak wahai kaum hawa sekalian. :-D

First puasa memang teruja kot,selalu aku susah nak bangun tidur
Ni tak mak aku kejut sekali je,aku terus bangun and berdiri
Tak ada bangun-bangun ayam dulu. :)
Tapi time sahur mata pejam je ,haha tapi makan jugak.
Tahun ini sahur je si dia mesej .hee 
Balas-balas mesej kejap,hee subuh-subuh tuh. :)
Ok dulu lah aku mintak diri dulu.
Selamat berpuasa dan puasa penuh yer baru boleh sambut raya ! :)


No comments:

Post a Comment