Saturday 28 July 2012

Pertama Ramadhan .

Assalamualaikum ..

Sedar tak sedar dah puasa ke 9 dah pun sekarang.
Waktu berjalan cepat sangat kan.
Mula berpuasa ada yang nak cepatlah habis ramadan,
Bila dah masuk hari kesembilan ada pulak cakap 
Cepat betul masa berlalau,adat lah tu kan .

Tahun ini buat pertama kalinya dalam hidup aku,
Aku berbuka puasa dengan dia. 
Dekat rumah aku.mak aku yang suruh ajak.
First time aku dan family aku berbuka ada orang lain 
selain daripada family lain .

Ya Allah gembira sangat aku dapat berbuka dengan dia
Walaupun sekali dalam bulan ramadan tahun ini.
Aku sebenarnya takut sebab tak pernah ada kawan 
lelaki atau perempuan yang pernah buka kat rumah aku.

Aku berterima kasih sangat dekat dia sebab sudi
berbuka puasa dengan aku.
dulu aku ada juga berangan kan best kalau dapat buka 
sekali dengan dia ,tapi itu aku cakap sprang2 je.
tak sangka betul-betul jadi kenyataan . :)

Tadi tengah solat subuh,aku berdoa 
semoga tahun ni ramadan berjalan dengan lancar,
semoga aku, keluarga dan dia sihat-sihat dan dijauhi segala penyakit.
sampaikan lah salam rinduku kepadanya ..
panjangkan lah hubungan kami ya allah ..amin..
tiba-tiba airmata aku menitik . menangis kerana bahagia.
menangis kerana aku masih bersamanya,
menangis kerana tuhan panjangkan umur aku 
supaya aku boleh melihat dia lagi..:'(
Sesungguhnya dia tahu aku amat menyayangi dia .

Sampai disini dulu lah aku menulis.
terasa mengantuk sudah .
lain masa aku tulis lagi.
-Kepada: KA terima kasih kerana berbuka puasa dengan saya -
ia akan menjadi kenangan yang yang manis .-28/7/2012-
bye 









No comments:

Post a Comment