Friday 25 May 2012

Remember .

Assalamualaikum . 
Selamat sejahtera.

Aku tak bisa menyatakan  perkataan 
kelu lidah bila berdepan kamu.
aku percaya pada naluri hatiku
yang ada sudah depan mata .
tapi aku masih belum menggenalmu
untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta...
(Nyanyi jap tengah layan lagu ni ha) :)


Setiap kenangan selalunya akan kita ingat kan .
Tak kira pahit ,manis,walaupun masam sekali.
tapi kita mengingatinya hanya dalam keadaan yang 
faham-fahamlah ye,kadang- kadang tengah gembira or sedih .

mesti kita tersenyum sensorang kan bila kenangan itu 
muncul dalam ingatan . betul tak .
dah macam orang gila lah kalau orang tengok . malu sikit lah (haha)

aku ni pandai je cakap orang ,diri sendiri 2x5 je.:)
kadang2 pernah orang nampak .nak tahu apa di tanya ae?
"ape senyum2 sorang-sorang ni ? "
"Ingat orang jauh ke ? "
aku mesti reply terbaik punya 
"ala orang dekat je,N9 je " haha
grosome!!

Tapi kita pun kena berwaspada bila nak senyum2 tu
aku sarankan kalau nak terkenang2 ni baik duduk 
diam2 dalam bilik . baru aman seyh .
idea yang bernas ni so enjoy it lah ..

Kejap nak melalut sekajap boleh .
Isnin
Selasa
Rabu 
Khamis
Jumaat
Sabtu
Ahad
Monday 
Tuesday
Wednesday
Thursday
Friday
Saturday
Sunday
I miss you my dear........

Waalaikumsalam...






No comments:

Post a Comment