Thursday 3 May 2012

Love for 7 month for sure !



Assalamualaikum ......
Dah lama tak update blog aku ni,hari ini aku nak update pasal tajuk yang kat atas sekali tu..
perasan kan kan?ok now the story starts.......


Sedar tak sedar dah nak dekat 7 bulan dah pun aku dengan dia, _KA_
Sebenarnya belum genap pun 7 bulan lagi,ada lagi 3 hari lagi,aku saja nak update dulu memandangkan free.
macam lah aku ni busy sangat kan,*funny betul* tapi kadang-kadang nak update blog otak tak ada idea
so sekarang idea tengah menimbun-nimbun ni,share lah apa lagi *hee*

7 bulan??masa yang agak lama kan....
7 bulan macam-macam boleh jadi dalam waktu 7 bulan ni ..
selama 7 bulan ni lah aku suka duka riang tawa dengan dia.
7 bulan lah jugak ada adegan pujuk memujuk,manja-manja,mengada-ngada.
eh mengada-ngada tuh tak ada eh,salah pulak ok. :)

Selama 7 bulan aku kenal dia .
baru aku tahu macam mana perasaan suka seseorang yang kita suka lah,i mean kita cinta.
perasaan sayang seseorang,perasaan cemburu kan seseorang,perasaan sedih 
disebabkan seseorang dan perasaan gembira di sebabkan seseorang jugak.
aku banyak belajar semua perasaan tu daripada dia.percaya atau tidak.
memang dia je yang boleh ajar aku semua benda tu.
aku menangis kerana dia! betul buat pertama kali dalam hidup 
aku menangis disebabkan insan yang bergelar lelaki .
dan insan itu adalah dia.
tengok bertapa aku sayangkan dia.

7 bulan. nak cakap aku tak sayang dia . mestilah lah sayang .
kalau tak tak adalah aku dengan dia sampai sekarang kan.betul tak.
walaupun kadang-kadang aku ni tak pandai nak jaga hati dia.
kadang-kadang lah kan,*hee* 

Aku sayang dia macam aku sayang keluarga aku sendiri..
Aku susah nak biarkan dia pergi dari aku.
Aku nak dia terus ada dekat dengan aku kalau boleh sampai bila-bila.
Aku memang dah betul-betul sayangkan dia .
Itulah kenyataan nya.dia lah yang aku nak. FULLSTOP!
tapi sampai bila aku boleh halang dia supaya tak pergi dari aku .
kalau ada jodoh adalah. amin.

Ok aku harap aku bahagia dengan dia,dan dia pun sama .
sama-sama sedih,sama-sama gembira .boleh kan awak?
sama-sama selesaikan apa pun masalah.
sama-sama selamanya boleh ..
I Love you KA and happy anniversary yang ke7 bulan ye 
bukan 7 tahun .hee :)
sayang awak ! :-*
Waalaikumsalam ....^_^






No comments:

Post a Comment