Friday 18 May 2012

aku??

Assalamualaikum ....




lama dah aku tak update blog ni .  kesian blog aku ...tapi tak pela mungkin ini kali terakhir aku update ...
kenapa . sebab aku sendiri .. tak faham tak apa ..
aku harap aku akan macam biasa dengan dia .
tapi aku salah bulan ni bulan yang banyak dugaan datang bertimbun-timbun.
bulan ni memang banyak menguji aku  betul lah ..
aku kena,harus kuat macam kau cakap .
tapi aku tak boleh .sebab aku lemah .ye memang aku lemah .
aku kuat merajuk,kuat menangis,dan kuat menyusahkan kau .
aku tak tahu kenapa sejak akhir-akhir ni aku suka buat kau kecewa .
aku pun tak tahu kenapa aku boleh jadi macam ni .ni bukan macam yang kau harapkan kan.
aku cuba untuk tak buat kau kecewa dengan perangai aku .
aku tak boleh benci dia sebab aku terlalu sayangkan dia . 
sampai bila-bila .kadang-kadang aku pernah terfikir kan bagus kalau aku tak ada kat dunia ni .
sebab tak ada lah aku sakitkan hati dia . aku dah buat hati dia menjadi semakin tawar ..
ya allah kenapa lah aku sanggup buat kau macam ni .
aku tak nak kau pergi ....bukakan lah hati aku supaya aku lebih faham kau macam mana dia faham aku .
aku tak nak .....cakap lah apa yang kau nak cakap ..
ye memang aku terlalu bergantung dekat dia . aku tak tahu kenapa dan jangan tanya aku lagi .
suruh lah aku pergi aku takkan pergi . tunggu lah aku pergi selamanya .
sebab kau kelemahan aku ! aku lemah bila apa pun yang kau ucapkan ..
aku akan cuba jadi yang terbaik untuk kau .aku janji 
tolonglah jangan pergi dari aku ....tu je yang aku mintak 
aku janji aku tak mintak lain dah  .... :'(
and i love you so much .............





No comments:

Post a Comment