Friday 8 June 2012

Minggu yang memenatkan...



Assalam....
 hehe dia taknak update biar aku yang update huhu...
bermulanya hari selasa... aku pergi Melaka Sentral untuk menjemputnya pulang ke rumah... sebelum itu kite orang makan McD dia yang belanja aku... almaklum la duit takda la katekan hehe.... first time aku ambik dia sejauh ni... kesian dia kepanasan.... lain la kalau dekat... ni jauh  la jugak..... dah sampai Gemenceh  aku cakap nak singgah rumah dia kejap... tapi dia takut  mak dia tanya macam2 hee... takpe saya paham awak ler... 

pada hari  rabu  pulak aku datang rumah dia untuk bagi cerita...  dia tengok cerita yang aku bagi tu tapi aku pergi borak dengan mak dia dekat luar haha..!!! best duduk luar dengan angin sepoi2 bahasa sambil tu borak2 dengan mak dia... hehe sampaikan  dia cari aku la... lepas tu dia nak keluar pergi kedai yang dia pulak suruh aku ikut dia... time tu aku risau takut tak boleh naik motor 2 orang sekali mak dia bagi rupenye.... hee  *terimakasihyemakcik*  aku bawak dia yang dia tunjuk jalan masuk sini masuk sana hehe... letih aku di buatnye... haiya... hee

hari khamis hari yang paling sedih baginye sebab aku tak dapat nak melaksanakan permintaan dia... di sebabkan JpJ aku takdapat nak bawak dia pergi tengok wayang... dan aku tanya dia *macam mane ni?? kita balik ea??* dengan suara hampenya dia menjawab *yela..* sedih aku tengok dia... tapi takpe... kat tampin kita orang happy hee.. sebab makan kfc lepas tu cari baju lepas tu cari selipar  dia... tak lame tu  aku hantar dia balik.... hee... sebelum tu dia kena la bagi tahu mak dia yang aku hantar balik kalau tak mak dia akan bising... dah sampai kat rumah dia kawan mak dia ada pulak.... aku duduk la tempat yang aku borak2 dengan mak dia 2 hee.... tengok pokok pisang yang sedang di tiup angin sambil tu minum air hee... itu cerita aku.... ini dari KA kalau dari SBH aku tak tahu lah.... hee sekian....

No comments:

Post a Comment