Friday 18 May 2012

Luahan Hati KA

Aku rasa bulan ni bulan yang amat menyentuh bagi aku.... walaupun aku marah-marah dia tapi aku masih sayangkan dia.... tak pelah kalau tak faham aku... lepas ini aku kena jaga kau dan aku kena faham situasi kau.... aku tak kisah kalau kau tak faham aku... yang pasti kau kena kuat... mana sabariah yang aku kenal dulu...?? yang orangnye sangat kuat berjiwa kental dan hati batu.... tetapi semua itu berubah bila seorang lelaki yang bernama Khairol Adhzuar telah memberi hatinya sangat cair seperti ais terkena sinaran matahari....

Lepas ni jangan risau aku takkan marah-marah kau lagi....cuma satu je aku mintak... ikut lah cakap aku... kalau kau tak ikut cakap aku panas baran aku akan timbul balik setelah hilang yang beberapa bulan.... walaupun aku suruh kau pergi tetapi aku tak sanggup dah 2 hari aku menangis kerana kau.... aku tak tahu la kenapa air mata aku keluar semasa itu... lepas ini aku tak nak dengar alasan apa-apa pon... yang aku tahu ikut cakap aku sahaja....

Jangan cakap macam tu lagi... aku tak suka.... ajal maut di tangan tuhan... kita tak tahu bila kita akan pergi... lepas ni aku tak nak dengar kau cakap macam tu lagi... aku sayang kau sangat-sangat... kalau kau tiada habis aku macam mana kat dunia ni?? sanggup ke kau biarkan aku keseorangan??

Ok la.... cukup lah luahan aku ini....

Ilove rain...
 Ilove you...

No comments:

Post a Comment