Monday 9 April 2012

6 Bulan sudah !!




Assalamualaikum.....
Hari ini entry aku pasal anniversary !!sedar tak sedar dah masuk 6 bulan dah pun aku dengan dia..
dari bulan october hinggalah bulan april ...alhamdullilah moga-moga panjang lah lagi yer sayang.. :) amin.
macam-macam dah jadi sepanjang tempoh 6 bulan ni.... ada gembira , ada sedih, bersilih ganti ..
tapi yang penting kita hadapi je semua tuh dengan muka selamber...hihi *kidding* hadapi dengan tenang.
dan moga-moga berterusan bahagia selamanya... I love You Khairol Adhzuar !! harapn berkekalan memang sentiasa aku harap.. saya harap awak tahu awak bermakna buat saya ..kalau tak ada awak KOSONG KOSONG KOSONG lah jawapnya .. eh macam lagu najwa latif lah pulak kan.. heee dan kalau ada orang nak ambik awak saya bagi dia dussshh jee..!!hee no way lah nak ambik2 dia dari aku..haha jahat kan aku..
hee ..im happy with you !


Dan bulan april ni hari jadi dia jugak taw,4 April dua hari lepas tuh genap 6 bulan ..hee
Aku just wish tak bagi apa-apa hadiah pun dekat dia... dia cakap tak apa cukup dengan kasih sayang ...
Looks how sweet of you my lovely dear !! susah nak dapat orang a.k.a boyfriend macam dia taw. :)
Tapi aku nak bagi jugak lah sesuatu ...walaupun aku bukan orang yang pertama wish kat dia ..tapi tak apa
janji aku dah dapat dia kan . . *ayat orang yang jeles tenangkan diri sendiri macam ni lah* werk ! :P
apapun selamat hari jadi sayang !! semoga awak bahagia di samping keluarga dan sihat selalu..



*XOXO*





No comments:

Post a Comment