Monday 9 April 2012

Date .....hihi

Assalamualaikum.........
hari tuh aku gi teman dia gi.....ehem2 mana boleh bagi tahu hihi
bangun pagi-pagi sebab nanti takut balik lambat tapi selamat aku tak balik lambat
balik on time ... huhu bangga sekejap..haha sempat kat bus stop pagi tuh boleh pulak aku jumpa
kawan aku nih..alahai matilah aku macam ni..mula-mula cover dengan yap ni...sekali kantoi gak aku 
yang cakap sebab nanti dia tahu gak..haha ...pastu nak ejek2 aku lak ye.. soo jahat lah kau nih..
aku sampai awal pastu tunggu dia kat nazih bakery ....sampai dia datang ..tak lama lepas tuh dia pun sampai
sian panas yer sayang...lama duduk kat bakery tuh dah lah bus lambat sampai lepastuh penuh pulak tuh
alahai nasib2..heee tapi tak apa dapat borak2 dengan dia kat bakery tuh seronok je...
heee... rindu awak sangat dear !! walaupun kita tunggu lama tapi tak kisah asalkan tunggu dengan awak..hee
sampai sana lepas tuh nak beli tiket kena beratur panjang hai sabar jelah...
gi tempat tuh lepas tuh hantar baju dia.... jumpa akq2 kat situ hai malu muke den
dah lah tak kenal sangat... wat rileks je kan...haha
time balik lagi lah balik dengan akak2 ae,,aduhhai apalah nasib... 
macam2 rasa dah... balik makan dengan dia kejap pastu dia hantar balik...
sayang awak dy....... walaupun kita keluar tak lama sangat tapi saya happy dapat keluar dengan awak...
walaupun gembira ada duka kan syg..tak apa saya harap awak sabar je ae sayang..
saya sentiasa ada untuk awak.....





No comments:

Post a Comment