Monday 30 April 2012

Create by your Lovely

Assalamualaikum,

Hee dah lame aku tak update kat blog awek aku ni hee...
Dah nak dekat 7 bulan aku dengan dia...

    Alhamdulillah semuanya aku tepuh dengan kesabaran aku... (nama awek pon sabariah kena la sentiasa bersabar hee) dia sentiasa cool walau macam mane pon aku buat huhu tetapi dia tak cool bila kena marah dengan aku... mesti air mata dia meleleh la...  tetapi aku tahu macam mana nak buat dia happy.... dengan perkataan "annyannyam" dia dah tersenyum huhu....

   Aku harap sangat aku kekal hingga ke akhir hayat... tetapi kalau Allah dah tetapkan dia dengan orang lain aku sanggup melepaskannya.... aku tak boleh memaksa dia.... aku tak pernah pon paksa dia.... aku tak pernah pon rasa sebegitu senang nak lupakan dia..... di mana aku pergi mesti dia dalam ingatanku... kalau sebelum sebelum ni senang je aku lupakan tapi dia entah la..... begitu susah untuk aku melupakan dia..... itu bermakna cintaku sangat kuat pada dia...

   Aku sayang dia sangat-sangat.... tapi aku takut kehilangan dia... aku pernah berjanji dengan dia yang aku takkan tinggalkan dia dan dia pon janji sama apa yang aku cakapkan... aku sayang dia sama aku sayang family aku.... aku cintakan dia tetapi Allah lagi aku cintai.... 

   Cukuplah aku berkarang kat sini, bukan blog aku pon blog dia hee.... aku hanya tumpang je... aku takda hak nak ambik blog dia.... satu yang aku nak cakap.... fahamilah hati awek korang kalau korang tak faham hati awek korang memang susah korang nak kekal&setia..... bye.... assalamualaikum.....


No comments:

Post a Comment