Monday 30 April 2012

Seeing Him after a month :)

Hari tu aku jumpa dia selepas sebulan..baru sebulan tak jumpa dah kecoh ..eh bia lah aku yang tulis so suka hati aku lah nak tulis apa kan. hahaha :P
time aku dah sudah bayar bil tuh aku jalan lah..pastu dia cakap dia ada dekat dengan maxis center ...
hadoi aku dah lepas dh..pastu tunggu dia kat kedai apa nama ae tahkan, aku beli air pastu sandar kat tiang ke dinding tah nak tunggu dia ... tengah tunggu tu aku nampak dia kat seberang sana..
hee for the first time aku nampak dia dari jauh...... feeling so....so....susah nak cakap lah..
tengok dia jalan,nak panggil confom tak dengar.aku pun jalan je...sambil tengok dia dari seberang sini pulak..
baru jauh macam tu.belum jauh sejauh-jauhnye lagi kan......... :(
hee ok2 ceria2 ... pastu baru nak mesej dia dah call....aku cakap kat sini uh....pastu pandang dia ,dia pun dah nampak...heee :)
lepas tu gi makan kat kfc je....dok makan2 borak2......pastu kita orang boleh main tanya-tanya taw..
nak tahu main tanya-tanya apa...
tanya ni uh " lepas ni nak gi mana ni"? pastu dia pun cakap "lepas ni nak gi mana"?
hahaha kelakar je kan...
pastu balik dia gi rumah aku,aku dah cakap kat mak dah dia nak datang.. kawan lah..hee kan aku cakap kunk kantoi pulak kan..huhu cover sikit.....
mak suh buat air,sekali aku buat air hambik kau lori gula excidennt masuk kat jug ni uh..hahaha...
ala sekali sekala manis apa salah ae.... baru manis sikit yang minum nya..huhu
awak,manis ye..huhu :) rindu dia ....tengok dia dekat2 .....
heee...tengok muka merajuk dia ....heeee first time tengok...alololo syg2 jangan lah merajuk ye...
saya tak reti pujuk-pujuk orang ni...heee :)
kesian dia tak de makan apa-apa. even biskut kering pun aku tak bagi..
hee excited jumpa dia sampai lupa nak keluarkan biskut ..haha
balik je,aku yang kena marah bagi anak orang lapar...mak ni...heee
takpe nanti macam2 ada ye..jangan risau..huhu aku ada bagi dia perfume .......
hope he like it,cause i like that smells so much....
dia dah pakai amboi....wanginya.....memikat kalbu..haha seriously i really miss you KA.......:(
k lah gtg dah petang nak mandi....huhu bye assalam. :)

No comments:

Post a Comment