Wednesday 22 August 2012

Raya 2012 ! :)

Assalamualaikum ..

Selamat Hari Raya Aidilfitri semua . maaf zahir batin . 
Dah lama dah tak update blog nih,biasalah gi beraya jekan .
Almaklumlah dah nama pun raya kan :)
Raya tahun ni boleh lah tahan meriahnya.
nak tahu sebab apa sebab tahun lepas duit raya banyak ,
tahun ni kureng sudah . hee just kidding . 

Tahun ini baju raya aku warna merun, and same with him ;)
He pick that colour . Dia ada 2 warna aku satu je . sad .
tapi satu dah same it's enough for me :)
Tiap tahun raya mesti semua penat kan.
Penat kemas rumah lah apa lagi . hee

Hari tuh ada sedara jauh datang. dah nak bali tuh
aku salam lah ,tau dia cakap pe.
kak ijan bagi duit raya lepas tuh sempat cakap
dah ada boyfriend ae? haha aku jawap ehhem2.. je haha
Macam-macam ragam bilo time raya kan.

Petang tadi dia datang raya rumah .
lepas tuh aku ajak dia gi umah kawan aku .
So pergi lah ,sampai je rumah emy kena perli dah,haha
mak ae pun sekali join .:)
confom kena je aku perli oleh korang yo.
tak apa tak apa .. penat den nak layan ae.
apa-apa pun gempak beb!
first time aku gi raya dengan dia kowt ! ;)
ohhhh happynya ku rasa ... eh gedik pulak . ;)
and hope you will teman saya beraya lagi tahun depan :)
*I Love You KA* ..and thanxs for teman tadi :)






muka dah berminyak ohh! baju yang dia pilih :)
yes i know that it's pretty ,right?haha

hee.kawan dia tlg ambikkan.
^_^ ..
let me tell that i really really love you 
and miss you :).. 
so that's the end of this story . 















No comments:

Post a Comment