Tuesday 14 August 2012

Puasa meninggalkan kita .

Assalamualaikum ..
Dah lama tak update blog . aku nak update je line mula lah
mengada-ngada dengan aku . :)
Sedar tak sedar bulan puasa mula meninggalkan kita .
lagi dalam 5 hari je lagi kita nak sambut hari raya aidilfitri

Tadi aku pergi beli baju dengan dia .
Dia jemput dengan hantar aku.kesian dia penat je. :(
Banyak kedai kitaorang pergi.
nak dekat sepuluh kedai dah satu pun tak jumpa lagi .
kesian dia ikut je aku. dah lah panas-panas
puasa lagi .tapi ada last-last jumpa.Tuh pun dia pilihkan . :)
sorry saya kalau banyak baju lawa saya  memang confius . ;XD

Happy kowt beli barang dengan dia.
first time aku gi shopping baju raya dengan dia
Penat memang penat tapi ada dia kureng lah sikit . ;)
Haus tuh memang lah  ya allah hai . tahan je.
Orang tengok kowt . baju den samo dengan dio .hee
Ada untie cina tuh senyum2 . hee
lawak pun ada .

Thanks my dear KA for teman cari baju .
walaupun panas-panas berpeluh peluh .
Hope akan ada tahun depan lagi . amin
Selamat hari raya aidilfitri semua . :)





No comments:

Post a Comment