Thursday 14 June 2012

What is LOVE??


Assalamualaikum bertemu lagi kita kali ini.
Kali ini entry aku feeling sikit.
so enjoy reading yaww >.< ..

What is love?? love is something that you heart keep beats faster when meeting someone.
Love is beautiful. cinta itu indah bak kata orang melayu , 
Jatuh cinta perkara yang biasa yang berlaku pada setiap manusia .
Betul kan . sebab aku pun pernah jatuh cinta and sedang jatuh cinta . :)

Cinta aku dulu mungkin CINTA MONYET . biasalah baru kenal lelaki kan time tu .
Cinta monyet memang perkara yang amat melucukan bila di ingat balik .
Tapi  setelah itu aku tak pernah lagi rasa perasaan sebenar jatuh cinta .
Kata orang perasaan yang boleh membuatkan kita menangis,ketawa,gembira .
Ada juga yang aku suka,tapi itu hanya suka-suka sahaja .

Sampai lah berkenalan dan berjumpa Dia ..  
*kita berkenalan hanya dalam laman muka buku,kau hantar pesanan suruh aku terima kamu*
Opps maafkan sya ternyanyi lah pulak.haha':)
Aku kenal dia dan aku suka .i mean jatuh hati.haha
Aku ingat lagi sampai aku boleh cakap dengan kawan aku .
"Weyy aku rasa aku dah suka dia lah " kwn aku boleh balas
"eh kau ni bia betul," sebab dia tahu aku dari dulu aku tak pernah cakap 
aku suka orang . walaupun my cinta monyet story.haha

Mungkin ini lah yang dinamakan the true feeling comes from deep in my heart.*ceh aku over lah pulak*:p
Lepas mengenali dia .aku hanya suka dia je until now.
susah dah aku nak tepis perasaan tuh .
Dan hati aku keras kalau jumpa another guy . you know why?
Because in my mind always you .. 
Sesunguhnya hatiku untukmu.. :P
kepada sesiapa yang takut jatuh cinta . never say never.
semua akan merasainya dan satu lagi aku nak cakap bab nak pikat aweks .ok dengar baik2.
Sesuka mana pun seseorang perempuan terhadap lelaki itu,dia takkan meluahkan nya 
selagi si lelaki tidak membaritahunya dulu. 
tapi zaman sekarang ni banyak dah perempuan tembak lelaki dulu. tackle la.
perempuan zaman sekarang memang dare ! hee yeahh

Blablabla.ok penat sudah aku bebel,thats the end of my simple story. bye :)




No comments:

Post a Comment