Sunday 16 December 2012

tak kena .

Assalamualaikum selamat malam ..

Aku tak dapat tidur lagi lah . entah lah susah mata nak pejam .
lagi-lagi bermacam-macam benda berpusing di fikiran aku .
hadoi ai . tension lah aku macam nih..
Kadang-kadang aku gembira kerana dia,tapi kadang-kadang kerana dia
jugaklah aku kerap merasa serba salah .

Bila aku kesedihan lagu menjadi temanku..
Aku kesat airmata aku sendiri tanpa bantuan sesiapa
Aku bangkit dengan senyuman walaupun ianya pahit .
Aku menyibukkan diri untuk melupakan segala kesedihan .
Aku cuba menghibur hatiku sendiri dengan berkata
"TAK APA ..."
Aku takut mengatakan pada semua tentang kesedihan ku.
Biarlah hanya aku yang mengetahuinya buat selamanya ...

Maybe im not the perfect one for you .
But please give me a chance to prove
That I'M trying to be ..
Every words that you said it's mean to me.
Even,sometimes it make me sad,
I still can take it and stand beside you ..
Because I Love You more that you image .
I know You already know that ,
DEAR..
When I tell you i love you ,i don't say it out of my habit .
I say it to remind you that you are
"The best thing that has ever happened to me " !!

By_S .. :)




No comments:

Post a Comment