Monday 10 December 2012

awesome day ever !

Assalamualaikum...

dah lama aku tak update blog nih ,last update bila tah.
sekarang semua benda dah lepas . its freedom now!!woww! :)
find job and of cause wanna make some money !! oh yeay great right ?:)

by the way yesterday,aku keluar dengan dia .pergi tengok dia main bowling kat MITC melaka .
not bad dia main ,ada bakat tuh..hewhew..
tapi tangan dia sakit ,kesian dia kan .
tempat kerja dia buat lawan bowling . ramai kot segan aku.
ada time tuh dia pandang kat mana tah ,aku tengok lah arah dia tengok tuh,
sekali dia tengok si W tuh baling bola ..so aku pun tengok jela
tapi dia tak perasan pun yang aku tengok jugak .budak tuh tak ada pun senyum
bila pandang aku ,yang lain akak2 tuh senyum lah jugak tak macam kau sombong!
eh bukan sombong but maybe jealous i guess..do i care all that . not at all !hee
pandang aku pun slek semacam . ouhh tak kuasa den !haha
apa2 pun i'm very happy that day ! gempak .


 merah itu garang :)



No comments:

Post a Comment