Monday 7 January 2013

2012 In memories .

Assalamualaikum..
Sedar tak sedar dah masuk 2013 dah kan .
waktu sekarang memang berjalan dengan pantas sekali ,
segala kenangan sepanjang tahun 2012 akan menjadi memori selamanya.
Memang susah nak melupakan kenangan kan? kenapa?
Kerana kenangan itu adalah sebahagian daripada kehidupan kita masa sekarang .

Tahun 2012 buat aku gembira tapi tahun 2012 jugalah buat aku sedih .
kerana terlalu banyak perkara yang telah berlaku ,dan terlalu sukar untuk aku lupakan.
terlalu banyak airmata untuk tahun itu, terlalu banyak ketawa tahun itu dan terlalu banyak
kesalahan aku  pada tahun itu jugak aku mintak maaf ..

Tahun 2013 harap ia membawa kecerian padaku,bukan nak cakap
tahun 2012 aku tak ceria tap ini lebih menceriakan .
Membawa aku seperti yang dulu, penuh dengan kenaifan . :) *katanya* hee
Semoga insan-insan yang aku sayang juga turut bahagia dia tahun 2013 ini.
and the most i hope is me and him always cheer and still together. insyaallah amin..



                                                -S-


No comments:

Post a Comment