Monday 17 September 2012

September 17 .. :'( / :)

Assalamualaikum.

Sekarang dah pukul 11.04 malam. Aku belum tidur lagi.
Tadi aku baru lepas call dia sekejap,
Dengar suara dia buat aku menangis,aku pun tak tahu kenapa.
Mungkin aku terlalu rindukan dia,walaupun semalam baru jumpa
I Hope you beside me now dear,
Untuk tolong lapkan airmata saya ..
If you know dear,i miss you all the time. :'(
Aku tak boleh nangis je,sebab kalau aku nangis ,dia
cakap buat dia rasa bersalah.
Tapi saya tak boleh halang ia mengalir sayang.. :(
Tapi saya janji saya tak akan menangis lagi .
Bak kata awak, 'mana ieya yang saya kenal dulu, yang
keras kepala ,yang kuat dan yang tak mudah untuk menangis'
saya ada awak,cuma perasaan tuh semua dah sembunyi .
Kadang-kadang aku nih macam apa dah kan.ish2 . ;)
But ada awak disisi saya membuat saya lebih kuat daripada dulu .
Insyallah ..

Hari tuh , Sabtu 15 .09.2012 aku keluar dengan dia .
Kalau dia tahu bertapa sukanya aku hari tuh,dan bertapa malunya aku
sebab macam dah lama aku tak jumpa dia,aku kawal perasaan aku .
mesti dia gelak kan ? . :p
walaupun masa tuh berjalan dengan pantas,awak belikan saya baju.
Yang lawak dekat kedai tuh aku boleh suruh dia yang pilih mana dia suka.:)
Dia cakap eh suruh orang pulak dia yang nak pakai..
Aku akan rindu masa-masa itu . :)
lepas tuh dia belikan aku rantai .. lepas tuh makan pizza dia pun dah lapar.
Sian awak . :) lepas tuh teman dia repair motor sekejap.
mula-mula panasnya duduk kat luar tuh sayang,lepas tuh dah ada angin sejuk je..
Tapi lepas tuh dia suruh aku duduk dalam,aku ikut lah ,ingat apa.
sekali malam tuh dia cerita ,dia cakap ada budak tuh cakap awek weyy..
Rupanya dia taknak aku duduk tunggu kat luar sebab tuh .
Sorry awak saya tak faham time tuh.
Dear awak ,walaupun ramai budak sekali pun,saya tetap akan pandang awak seorang je.
Sebab hati saya hanya untuk awak ,dah tutup dah untuk orang luar .
Cair tak dengar ?jiwang sekejap. :)
Lepas tuh balik rumah ..lepak2 kejap baru dia balik.

 Dia nak tengok aku pakai baju tuh .:)
Ini untuk awak sayang . :)
                                             
*baju dan jam yang dia bagi * ;) saya suka
 lagi-lagi jam kita sama :)


Dia cakap dia suka tengok gambar nih . comel tak?hehe perasaan 


Three words for you KA. I Love You ! 
^-^.......
-End-


<Lotsoflove_S>



No comments:

Post a Comment