Saturday 15 September 2012

Assalamualaikum..

Hari ini aku keluar dengan Dia
Happy kowt nak jumpa Dia. :)
Walaupun macam-macam dah jadi dalam bulan nih,
Tapi tak apa,itu maksudnya cabaran . 
Dia jemput dengan hantar aku balik,
Kesian tengok Dia mesti letih kan ..
Kalau boleh aku taknak menyusahkan Dia .

Penat-penat je ulang alik.
Terima kasih Dear sebab jemput dan hantar saya
Balik dengan selamatnya . :)
Terima kasih belikan saya baju ,rantai dengan 
Bagi jam tuh ye . :)
Terima kasih sebab belanja makan pizza lagi ..
Saya tak tahu nak bagi awak apa Sayang..
Walaupun Dia cakap tak mintak aku balas.
Tapi aku nak jugak bagi something dekat Dia.

Sesuatu yang awak akan ingat sampai bila-bila .
Sesuatu yang akan buat awak ingat saya bila pandang ia.
Sesuatu yang akan buat awak lepaskan rindu bila awak 
Ingat kat saya. Dan sesuatu yang yang yang yang ...adalah .. :)
Saya nak cari benda tuh . :)
And akhir sekali saya nak cakap terima kasih banyak-banyak 
Atas semua nya hari ini.. :)
I Love You ..
I Miss You...

Ni yang dia beli and bagi tadi , :)



  

                                                                                                         <Lots of Love_S>


No comments:

Post a Comment