Saturday 1 September 2012

Merindui .....

Assalamualaikum ..
Aku tak dapat nak tidur walaupun semalam pun aku tak cukup tidur.
Sakit tekak dan batuk membuatkan aku susah nak tidur.mungkin.
Si dia mesti dah tidur . tak apa lah lagi pun dia kurang sihat sejak beberapa hari ni.
Tapi kenapa aku selalu je sakit?pertahanan dalam tubuh badan aku lemah ke?
Atau aku memang ada penyakit yang macam-macam boleh serang bila-bila masa..
Harap tak ada lah sampai macam tuh ..

Aku rindu Dia sangat lah sangat malam ni.
Kenapa lah pulak dengan aku nih?alahai..
Rasa macam nak borak dengan dia sampai aku tertidur.
Betul-betul tidur bukan main-main..
Hari tuh aku mimpi Dia.Mimpi yang nampak real.
Tapi tak ! ..
Nak ketawa-ketawa , nak dengar Dia menyanyi .
Nampak kan aku mengada-ngada..
Apa aku kisah . !
Sebab mulut orang memang payah nak tutup.
Ok dulu lah cerita aku sampai sini.
Nak try tidur and pejamkan mata ..
Assalamualaikum my love ...

                                                 -Love_S-


No comments:

Post a Comment