Friday 24 May 2013

Tentang Perasaan ku.

Assalamualaikum.

Hari ini mendung semcam je cuaca nak hujan kot.
Lapar nya hari ini. kalau lah aku boleh buat delivery order kan best.
Tapi masalahnya kat sini mana ada service macam tuh kl boleh lah. haha

Suka means sukalah kan
Tak suka means tak sukalah kan.
Tapi kalau jeles ??? means cemburu lah kan. *lol*
Hari ini dalam sejarah hati aku tenang walaupun tahu pasal benda alah tuh.
Series aku cakap sebelum ini kalau aku tengah J....S mood aku tak ok,
Perasaan aku sedih je macam tak ada mood nak hadapi hari ini .
But now i'm totally like ohh my english ! haha macam lain
Tak pernah aku rasa macam ni walaupun dalam mood title "J...S"
Aku rasa macam hati aku kebal lah pulak walaupun perasaan jeles tuh ada tapi
Tak seteruk sebelum ini.

Memang aku banyak tanya kalau jeles. aku ni tah pape lah kan.. haih mesti malas nak layan aku kan..
tapi aku tanya2 ia tak mendatangkan hati aku sedih ke apa ke nak menangis lagi lah..

Hai perasaan oh perasaan kau memang sukar untuk di ramal .
alangkah bestnya kalau aku boleh baca is hati orang.. wow best giler hidup macam tuh
haha berangan je kje aku... !!! :)

sekian untuk hari ini ..
Loving him truly .. :)


(LOVE_KA)






No comments:

Post a Comment