Saturday 25 May 2013

Lepaking with family !

Assalamualaikum.

Semalam aku cuti kerja, so aku pun ajaklah ayah aku pi jenjalan.
Tapi pergi tampin je,nak gi mandi pd tapi diaorang nak balik petang ni jugak kalau
so pergi yang dekat jelah. but it's fun.
Dalam perjalanan nak gi tampin tuh jalan macam jam kat bukit putus,
ingat ada orang accident ke apa ke kan,sekali ada kayu besar kat tengah jalan ,benda tuh
lah yang halang kereta nak lalu, lepas tuh abang sepupu aku berhenti
ingat apa rupanya nak alihkan kayu tuh padahal kita orang dah jauh depan.
lepas tuh dia lari gi alihkan. anak-anak ae cakap "lari ayah" ! fuhyohh ayah teror haha
akak sepupu aku cakap abang izal kau memang macam tuh , walaupun kat mana pun
ada benda yang halang kat tengah jalan confirm dia akan berhenti . so sweet kan. hee
perihatin gitu..:)

Aku dapat dress labuh satu. hee first time mak aku pilih corak2 macam kain batik tuh.
selalunya dia yang tak gemar. :)
susah nak jaga si kembar. aku pun confius mana kakak mana adik,
yang aku cakap siapa kakak angkat tangan . haha
senang cerita. :)
semalam tengah tengok2 shawl terserempak dengan kawan lama .
aku cakap belanja ni, dia boleh cakap .eeh aku pulak sabar jela kau ni. haha
ayah aku tanya siapa ,kawan ke . aah . risau bona. :)
lepas makan pastu balik.. sebelum balik beli cool blog dahulu.. hee :)




 me and khaisya afiqa . si kembar comel
kan kami tidur macam sleeping beauty tak?kehkeh







 balik rumah beli kfc pulak. hakhak makan sakan. tapi still lapar coz satu hari aku tak makan nasi . :)


No comments:

Post a Comment