Saturday 7 January 2012

Tentang perasaan ku

i hate org yg dpn len blkng len!!!please don't lahh weyhh!!!!!!!!!
nympah aku!!!sumpah x ske glerr...............asl bdx FB n ngok ngek ah!!i hate it!!but
bkn smer lahh....lgi2 bnci yg adew gf dye...blh sng2 g block aku lahh,,heyy aku x heran pun lah ngn balak kau tuhh....!mle2 sjew j im aku ayt pnyer baik kn,tnye tuh tnye neyh.....nk siasat lah tuhh tw sgt.....hesh2...
mcm2 owg aku jmpew dlm fb n....ad yg bek n adew yg sebaliknyer....mmg lah adat gf/bf rse jeles bila bf/gf dyowg add,im,or w2w ngn girl or boy.......
aku ngaku aku pun same gk,hehehehe secret n...huuhuhu....kdg2 jeles lah gk tgk kn.....
tpi i trust u cehh speaking jap eh..hhihi.....msty ske stalker fb kn??:)
me??why ask me??(nk mengelak lah n kn)....yup but kdg2 lh.....:) shhh diam2 jerr
kdg2 kn perasaan jeles n ssh nk kawal lh....but aku ok g lh stkt neyh kn....
perempuan mmg cm ni kew huh??complicated tol kn jdi wanita ni......heee
mcm karenah....pnt nk lyan eh,tpi aku n mcm2 k?byk karenah ke??
ermm...no komen!rse2 x kowt..:) jeles n mmg adew dlm diri setiap manusia  yg hdp dlm mke bumi ni lh!!
kte ad perasaan benci,suka,marah,merajuk and jeles...jeles ngn adk beradik saudara mara sppu pn jdi kn
ni lgi2 kwn kn....comfom lah adew....tpi seriously mmg jeles klw aku jeles!!!x phm??aku pn x phm!!heee
kbaiii watlek!!

No comments:

Post a Comment