Friday 6 January 2012

6 JANUARY 2012

  Assalamualaikum dan salam sejahtera :)
Hari ni 6/1/2012 lah,knpe dgn date ni eh??hee lpe nk cter,nk cter lerr neyh....
Today dh genap 3 bulan dh pun aku ngn dy...:) 
Rse mcm bwu smlm je aku knl dy,tup2 dh 3 month dh pun kn,mse laju btul la berjalan
And tgh mlm smlm gayut ngn dy time tuhh  dh msuk kol 12 dh n trikh pun msty 6/1 dh kn??
Aku tnye dy "Taw x hari ni bpe haribulan" hee sjew je nk tnye dy nk tgk dy remember or not...
Dy igt k x eh??dy igt and dye bwu nk knekn aku tpi aku dh knekn dye dlw,,heee :)
Dy tnye ape three wishes aku eh??dh blurr dh time yg dy tnye tuhh,xtw nk say what mle2 mmg ayt dh smpn pstu hilang cm tu jerkk,mn th pergi mybe dh gi korea kod..hihihi
sbnrnye yg tuhh aku sj j tlis2 x tw lk ko tnye kt aku...u know dear that your words make me spechless..tpi cpt2 cover,cover pn x mnjdi...huh.....huh.....!!
xpe2.....dy blh bwt aku jd mcm2 dlm satu mse ....
dan aku nk ko tw yg aku ITALY ....>.<
tpi knp lh sjk kebelakangn n aku x ske lah dgn perassan aku neyh.....
jealous???ya allah asl jdi cm n!!!please don't....:(
ok lah ckup smpy sni lah.......ILY KA!! :)
 Wassalam :)





No comments:

Post a Comment