Wednesday 9 April 2014

??

4/4/2014 


tarikh ni someone hari jadi .
yes hari jadi dia , sy yg excited wish first hee
happy bitrhday my dear , wish u all the best .
stay health and cool like this hee
macam kejap je umur awk dah 20 kan ,
dah tua sikit ye busyuk2 ni ,,, hee

ingat tak first day jumpa awk , nak borak punya payah ,
dua2 malu nak cakap .
sekali dah cakap hambikk kau bising kan saya ni ?
dia pun apa kurangnye .. :)

4/4/2012 -18
4/4/2013-19
4/4/2014 - 20

happy birthday my hero !!!!! :) 




6/4/2014

tarikh ni anniversary gua .hee
dah 2 tahun 6 bulan aku dengan si dia .
kenal hanya di facebook .
ingat lagi time tuh aku dgn tear "my friend" main tekan2 fb .
lepas tu ada budak ni . macam handsome 
so tear  pun cakap macam ni 
"wey macam taste kau mcm comel je kan jum add,nasib la ad respond ke tak"
and die pun gi add .im like tear ni fb aku .. habislah mesti mamat ni igt aku nk usha dia.
hahahahaha
tak lama lepas tu die apprve . 
approve pun say tq lepas tu dah ... end like that .
lebih sebulan baru die hantar im kat aku time tu 
kat rumah tear tdo umah die ,
ap lagi im lh sekejap ...
tanya nme dduk mana dot dot dot...

lame2 dok like post and komen2 lah kerja kami .
so sweet kan . 
menjela2 komen kat stu post . 
and until lah one night tu .aku mintak tolong die ajarkan buat apa tah kat lappy ni
dah siap2 ajar tu die ckap "ajar ni mesti kne ada upah"
lepas tu aku cakap upah apa .. rm10 sen boleh lah ..
and then his laugh ..
berbelit2 nak upah sekali upah die NO telefon kalau sudi dia cakap .
aku ckap ok lah tu je igt apa. and aku pun bagi lah ..lepas tu out sbb dh malam
5 minit kemudian die mesej .
guess what he said.
"hai"
aku pun balas . hai siapa ni
dia "ni yg upah tadi ni khairol lah "
oh mygadddd so cepat mamat ni mesej aku .
so dari situ bermula semuanya ..

so thanks being with me .
loving me and care about me .
thank you so much .
and i love you my dear !!! 
:) 

No comments:

Post a Comment