Tuesday 18 June 2013

First time !

Assalamualaikum

Semalam aku gi beli kain dia teman aku cari kain.
aku mana pernah gi beli kain bagai ni,selalu mak den jo.hee
Cari punya cari pilih punya pilih finally jumpanya jugak .
lepas tuh gi rumah dia , perghh first time kot jejak kaki kat rumah dia
walaupun just nak amik ukuran badan sebab aku tempah baju kat akak dia .:)

Sampai je rumah dia aku pun duduk mak dia tengah masak kat dapur,
kakak dia tengah mandi so aku pun tunggu jelah sambil baca paper yang ada di atas meja.
Hati aku lain bila jejak kai kat rumah dia ,nak cakap takut pun ada,
takut mak dia .heee
tapi perasaan tuh susah dapat duduk tempat yang hari2 dia baring dia duduk
kat kusyen tuh . amazing right hee>)
 
Sedih sikit sebab aku dapat jumpa dia sekejap je ..
Dan lepas ni pun dah jarang jumpa dia dah ..mungkin time raya baru jumpa.
:"( jangan nangis ..kau kan kuat ! *bercakap pada diri sendiri*
selalu dia teman aku tunggu bus tapi ni tak .
tak suka bila tunggu ada je yg datang dok tanya macam2. haih
sabor jele..heee:)

oke rasanya dah habis cerita aku ...


Dear my boy never said something that make me upset . and i'll make for you too . i swear :)
and saya tetap pandang awak sorang je tengok kan saya tengah senyum kat awak nih . >_<
love you my boy.. :'* !!






No comments:

Post a Comment